Indragosti-m-as uniform!

Stii ce ma mai deranjeaza la tine? Ca spui ceva si nu te tii de promisiune. Numai eu stiu de cate ori te-am asteptat cand mi-ai spus ca o sa vii, de cate ori am plans cand tu imi spusesei ca o sa fie bine, cate sperante am adunat cand mi-ai spus ca pot sa le am.

Nu pot sa mai am incredere in tine. Si stii ce? Nici daca ai putea sa indeplinesti toate promisiunile astea nu te-as mai crede. Bai! Eu te iubesc, dar nu pot sa o iau de la capat. Vreau, dar nu pot. Esti ca o bluza lunga cu buline. Si eu iubesc decat bulinele. Si nu imi place tot la tine… imi plac doar parti din tine. Si sunt satula sa ma mai mint si eu ca poate chiar o sa fie bine. Simt pentru prima oara ca fac un lucru rau, dar pana acum am stiut ca fac bine si nu a iesit cum am vrut. Pentru ca m-ai lasat sa lupt pentru relatia asta … singura.

Si stiu ca nu ar trebui sa vorbesc eu despre promisiuni, ca i-am promis si eu inimii mele ca nu o las sa se indragosteasca si am mintit si acum nu ma mai asculta. Am intotdeauna o lupta inauntrul meu. Stiu ca e un cliseu, dar chiar as vrea sa ma trezezc intr-o dimineata fara nicio grija, fara tine in gand si poate daca imi promit asta o sa reusesc. Dar tu nu stii toate astea.

Mi-e mila de tine. Nu vrei sa vezi nici in stanga nici in dreapta, iei tot ce ti se ofera si ai ajuns sa te tina o muiere sub papuc. Unde-i demnitatea ta? … Te mai gandesti la mine? Anunta-ma cand esti in stare sa-mi demonstrezi ce vrei de la viata.


P.S.: Ai observat ca iti gasesc numai defecte? Cred ca e de la suparare…

Un comentariu

  1. bravoooooooooo!FOARTE FRUMOS AI SPUS!,,,ANUNTA-MA CAND ESTI IN STARE SA-MI DEMONSTREZI CE VREI DE LA VIATA!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un comentariu

  • ianuarie 2010
    L M M J V S D
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031